226

Screen Shot 2016-02-04 at 23.22.46 2

liefdesverdriet verzacht de levenspijn

2 gedachten over “226

  1. Beste Ruth, je klinkt een beetje somber ? Mag ik je onderstaande gedichtje van Herman de Coninck sturen ? Je kent het waarschijnlijk wel. En ik heb het een beetje naar mijn hand gezet.

    Verleden tijd

    Soms was alles eenvoudig
    als in de Franse vervoegingen:
    het verleden le passé
    simple, de toekomst le futur
    simple, en jij nu nog altijd
    le plus – que – parfait.

    JM, vrij naar Herman de Coninck

    Fijn WE, ik kijk uit naar je blog.
    Groeten,
    Jo

    Like

  2. Dag Jo,

    Heel erg bedankt voor je berichtje en mooi gedicht. Dat doet plezier.
    Ik voel me inderdaad iets minder momenteel, maar dat mag ook, heb ik, met zoveel mogelijk zachtheid, beslist :).

    Vele groetjes,

    Ruth

    Like

Geef een reactie

